loading...
كسب در آمد وبلاگ نويسان
آخرین ارسال های انجمن
كافي نت سهنديه تبريز بازدید : 1315 پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

 

فال روزانه | فال روز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1394

جزئیاتی جالب و خواندنی از اتفاقات پیش روی خود را در روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه 1394 در فال روزانه نمناک بخوانید و از آنها آگاه شوید.

 

 

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید! تسلیم نشوید؛ چرا که یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز تمایلات شما بوسیله ورود ماه به پنجمین خانه از "عشق" شما برانگیخته شده است. اما این اتفاق فقط در رابطه با عشق نمی افتد؛ بلکه شما راه های زیادی پیدا می کنید تا از اسرار دل تان سخن بگویید. به خودتان قول دهید که هرچه در دل دارید را بدون ترس از قضاوت دیگران و یا پاداش بگویید. این کار را فقط برای لذت خود انجام دهید و نه به هیچ دلیل دیگری!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما ممکن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید که کار دشوار و  ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه کنید. کیوان، اکنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌کند. به جای فرار کردن از کارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید که در قلب‌تان چه می‌گذرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز وقتی که ماه در نشانه شما به بهرام می‌پیوندد، شما زیاد شاد نخواهید بود. بااین حال توانایی مقاومت کردن در این شرایط دشوار می‌تواند هدیه ای در داخل کاغذ کادویی عجیب باشد! حتی اگر این هدیه چیزی نیست که شما می‌خواستید، تا موقعی که بصیرت لازم برای آزاد شدن از این نارضایتی تازه را به دست نیاورده‌اید، این کاغد کادو که محتویات درونش را می‌پوشاند را کنار زده و ازش استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز مرز باریکی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریک در حالیکه تمیز دادن این دو را از یکدیگر برای شما مشکل کرده است، آزادانه در حال جابجایی و حرکت کردن است. در حالیکه رویاهایتان را بررسی می‌کنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده‌اید، برای تخلیه کردن این انرژی‌تان از تخیل خود استفاده کنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره  فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 امروز عاشق شدن و دوست داشتن برای شما بسیار راحت است و شما می‌توانید بیشتر از گذشته عاشق باشید. اما اجازه دادن به خودتان برای داشتن تخیلات عاشقانه لزوماً به این معنا نیست که  باید آنها را آشکار کنید. رویاهای شما اکنون بیش از حد فعال هستند، پس دقت کنید که چیزها را اشتباه نگیرید و نابجا عمل نکنید. لازم نیست که آرزوهایتان را برای همه افراد دیگر آشکار کنید مگر اینکه آنها واقعاً بخواهند آنها را بدانند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز برایتان بسیار سخت است که ایده های بزرگ تان را با دیگران تقسیم کنید چرا که فکر می‌کنید همیشه آغاز یک کار جدید بسیار حساس است. متاسفانه احتمالا زمان کافی برای انجام تمام کارهایتان نخواهید داشت و تا زمانیکه به درستی افکارتان اطمینان نیافته اید دوست ندارید که شخص دیگری از کارتان مطلع شود. این قدر عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید! و به جای اینکه به هر کسی که از راه می‌رسد بگویید چکار می‌خواهید بکنید سیاست های کاری تان را تعدیل کنید. از پله اول شروع بکار کنید و به تدریج بالا بروید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 311
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 637
  • بازدید کلی : 562,576
  • کدهای اختصاصی